Imago

Zowat alles bepaalt het imago van een bedrijf. Het centrale herkenningspunt is een geschikt logo dat al een zekere uitstraling weergeeft. De huisstijl wordt hierop naadloos ingepast. Het consequente gebruik van beide is de basis van uw verdere manier van communiceren. Het imago wordt mee bepaald door de manier waarop u naar buiten treed en (re)ageert. Uw stijl en omgeving zijn in lijn met uw uitstraling en klantenrelatie.

Logo

De manier waarop u naar buiten treedt zegt iets over de wijze waarop u graag gezien wilt worden. Een goed ontworpen logo beantwoord aan uw identiteit en dient tevens gemakkelijk herkend te worden. Soms geldt “less is more”. U moet zich goed voelen met uw logo. Het is immers niet iets wat je elk jaar verandert.

Huisstijl

Uw huisstijl vormt als het ware de visuele representatie van uw eigenheid en visie. Met een goede, consequent doorgevoerde huisstijl draagt u bij tot de (automatische) herkenning van uw bedrijf. De huisstijl wordt geïntegreerd in alle aspecten van uw communicatie en zal meebepalend zijn voor het imago alsook de waarden die u er aan koppelt.